Årstad IL er med på ordningen med Grasrotmidler.

Pengene fra Grasrotandelen betyr mye for lag og foreninger landet over.

Gjennom denne ordningen kan du være med å dele ut av Norsk Tippings overskudd til et valgfritt lag eller en forening. Alt du trenger å gjøre er å bli grasrotgiver. Enkelt, og helt gratis for deg! Nær 750 000 av Norsk Tippings spillere er nå grasrotgivere. Gjennom 2011 ga de bort hele 296 millioner kroner til lag og foreninger landet over. Bli grasrotgiver du også – det er helt gratis – og enklere enn du tror!

Her er oppskiften for å gi din «grasrot» til Årstad IL:

1. Dersom du ikke allerede er det, registrer deg som spiller hos Norsk Tipping

2. Velg Årstad IL som din grasrotmottaker – det er helt gratis for deg

3.  Registrer deg som grasrotgiver hos kommisjonær, via internett, sms, Norsk Tipping Mobilspill eller via Norsk Tipping Spillterminal. Ønsker du hjelp kan du få dette av kommisjonæren, Norsk Tippings kundebehandlere, eller ved å lese mer om registrering på Norsk Tippings hjemmeside.

Registreringen kan også gjøres på mobiltelefonen:
•Send GRASROTANDELEN 981 692 810 til 2020 (tjenesten er gratis)
•Hvis du bruker Norsk Tipping Mobilspill, velg «Grasrotandel-symbolet»

Strekkode: Her er linken til PDF-side som kan skrives ut og tas med i butikken: Grasrotstrekkode

Etter at du har tilknyttet deg Grasrotandelen vil din grasrotmottaker (Årstad IL) få tilsvarende fem prosent av din spillinnsats hver gang du spiller. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går fem kroner til din grasrotmottaker. Grasrotandelen går ikke ut over din innsats eller eventuelle premie! Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax og Extra.